סנט אנטון – הנופש המושלם עם וובר טורס

צאו לנופש המושלם עם וובר טורס בסנט אנטון. אירוח יוקרתי במלון חמישה כוכבים Raffl's St. Antoner Hof, ושלל שירותים שנועדו לתת מענה לאוכלוסיה הדתית והחרדית, וובר טורס מספק חווית נופש כשרה בלתי נשכחת. מהתענוגות הקולינריים של השף משה לבינסון ועד למגוון אתרים מקומיים מדהימים במרחק הליכה.

 

סנט אנטון – חופשה במלון בוטיק 5 כוכבים

מלון הבוטיק Rafl's St. Antoner Hof, הוא ללא ספק הבחירה הנכונה מבין מקומות הלינה בסנט אנטון. מהרגע שתיכנסו ללובי, תחוו את רמת השירות. ההקפדה על הפרטים הקטנים ואירוח ברמה הגבוהה ביותר יגרמו לכם להבין שבחרתם נכון. 
בחדרים, ישנן מרפסות פרטיות עם נוף עוצר נשימה, בין אם זה הרי האלפים או העיירה המקסימה.
במלון בריכה מחוממת בה יכולים האורחים החרדים והדתיים ליהנות מבריכות נפרדות לגברים ולנשים. קיים גם ספא מפנק, הכולל סאונה יבשה ורטובה וג'קוזי. מתקני המלון נועדו לתת מענה לכל רצונכם, ומבטיחים שהשהייה שלכם תהיה לא פחות ממושלמת.

מה שמעל הכל זה ללא ספק החוויה הקולינרית. בהובלת השף משה לוינסון, המטבח הכשר בהשגחת הרב אברהם יונה שווארץ יהפוך לכם את החופשה למיוחדת במינה. 

 

גלו את היופי של סנט אנטון: אטרקציות בהישג יד

כשאתם בוחרים בחופשה בסנט אנטון עם וובר טורס, אתם לא רק זוכים לחוות קולינריה כשרה, אלא גם יש לכם שפע של אטרקציות בהישג יד. סנט אנטון שוכנת בלב האלפים האוסטריים, ומציעה יופי טבעי עוצר נשימה ומגוון רחב של פעילויות מהנות.

אחד מהמקומות הפופולרים בסנט אנטון הוא אתר הסקי ברמה העולמית. עם גישה ליותר מ-305 קילומטרים של מדרונות מטופחים בצורה מושלמת, גולשי סקי וסנובורד בכל הרמות יכולים ליהנות מגלישה במורדות המוקפים בנופי הרים מדהימים. 

אם אתם בעניין של פעילויות אחרות, לסנט אנטון יש הרבה מה להציע. הכינו את נעלי ההליכה וצאו להנות במסלולים הציוריים המתפתלים בין ההרים, המובילים אל עמקים מיוחדים, אגמים צלולים ומפלי מים. אוויר ההרים והנופים עוצרי הנשימה הופכים כל טיול לחוויה בלתי נשכחת.

סנט אנטון

"חוויה קולינרת כשרה" (משה לבינסון) 

למה להסתפק בפחות כשאפשר ליהנות מהטוב ביותר? ההבדל בין ה-Weber Tours

עם וובר טורס, אתם יכולים להיות בטוחים שהחופשה שלכם בסנט אנטון תהיה מושלמת. המחויבות של סוכנות הנסיעות לספק אירוח ברמה הגבוהה ביותר ותשומת לב לפרטים מייחדת אותם מהשאר. מרגע הגעתכם למלון Rafl's St. Antoner Hof, תבינו על מה מדובר.

חדרי האירוח המפוארים במלון נועדו לספק את כל הצרכים שלכם. החדרים ברמה גבוהה וסוויטות הפרימיום המלכותיות מציעים רמת נוחות מושלמת. כל חדר מגיע עם מרפסת נוף מרהיבה, המאפשרת לכם לספוג את היופי של ההרים שמסביב מבלי לצאת החוצה.

לסיכום, וובר טורס מציעה חופשה חלומית בסנט אנטון שהיא יותר מסתם טיול. מרגע הגעתכם למלון -Rafl's St. Antoner Hof, תחוו אווירה של אירוח יוקרתי עם תשומת לב לכל פרט ופרט. חופשה זו מספקת את כל הצרכים שלכם, ומבטיחה שהשהייה שלכם תהיה לא רק מהנה אלא גם תכלול שמירת שבת, מטבח כשר והנאות רצופות.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

לימוד קלרינט

  לימוד קלרינט במרכז יובל מבין הכלים המנגנים בהרכבים מוסיקליים ולהקות, הקלרינט נחשב לאחד הכלים המרתקים בשל היכולת שלו להפיק