פסטיבלי מוזיקה שאסור להחמיץ ב-2023

פסטיבלי מוזיקה שאסור להחמיץ ב-2023

אחרי שנתיים של סגרים ותיירות מוגבלת מאוד ברחבי העולם, המדינות פותחות את שעריהן למבקרים. בין השאר, זה אומר שפסטיבלי המוזיקה הגדולים ביותר חוזרים להתקיים בשנת 2023.

אם אתם חובבי מוזיקה, אתם בוודאי שוקלים המרת נקודות לטיסות למימון הגעה לפסטיבל החלומות שלכם. נסיעה למקום מסוים כדי להשתתף בפסטיבל מוזיקה מעניקה הזדמנות לפגוש מעריצים מכל העולם וליצור קשרים חדשים, המבוססים על הטעם המשותף.

פסטיבלי כרטיסים גדולים כמו Coachella ו-Burning Man הם כנראה הפופולריים ביותר בקרב ההמונים. גם דרום אסיה מושכת קהלים גדולים, בעיקר אל Wonderfruit בתאילנד וה-Clockenflap של הונג קונג.

לא יודעים לאיזה פסטיבל לנסוע? יש לנו כמה הצעות מעניינות מאוד בשבילכם, כולל כמה פסטיבלים קטנים ואינטימיים יותר מאלה שהזכרנו.

Lollapalooza, הודו

תאריכים: 28 ו-29 בינואר

מקום: מסלול המירוצים Mahalaxmi, מומבאי

על האירוע: פסטיבל המוזיקה העולמי הזה, שנוסד בשנות ה-90 על ידי הזמרת פרי פארל, מגיע להודו בשנת 2023. ההרכב סופר מרשים, וכולל 40 אמנים שנרתמו מכל רחבי העולם. המופיעים הראשיים הםImagine Dragons, The Strokes, AP Dhillon, Greta van Fleet, Diplo, Zhu, Prateek Kuhad, Divine  ו-Cigarettes After Sex.

St. Jerome's Laneway, אוסטרליה

תאריכים: 30 בינואר – 12 בפברואר

מקום: אוקלנד, בריסביין, סידני, אדלייד, מלבורן, פרת' ופרמנטל.

על האירוע: הפסטיבל הזה מיועד לחובבי אינדי-רוק. ההרכב כולל את Haim, Joji, Finneas, Fountains DC, The Beths, Yards Act, Fred Again ו-Girl In Red.

Knotfest, יפן

תאריכים: 1 ו-2 באפריל

מקום: צ'יבה

על האירוע: חובבי דת' מטאל מחכים לנוטפסט שיגיע ליפן מאז 2020. הפסטיבל, שנדחה כבר שלוש פעמים, מתקיים סוף סוף באפריל הקרוב. הלהקה הסנסציונית, Slipknot, עומדת בראש האירוע הזה ולכן יש הרבה באזז סביבו.

ADE, אמסטרדם, הולנד

תאריכים: 18-22 באוקטובר

מקום: ברחבי העיר

על האירוע: אירוע חובה לחובבי מוזיקה אלקטרונית. סצנת הפסטיבל חזקה וכוללת הופעות חיות רבות, הרצאות וייצוג לכל תת-הז'אנרים האלקטרונים. להקות כמו Suzanne Ciani & Metropole Orkest, ו-Jameszoo's Blind Group ניגנו בפסטיבל זה בעבר. השנה, מתוכננים יותר מ-1,000 אירועים במעל 200 מקומות שונים ברחבי אמסטרדם.

פסטיבל המוזיקה והאומנויות של עמק Coachella, ארה"ב

תאריכים: 14-16 באפריל ו-21-23 באפריל

מקום: פאלם ספרינגס, ארה"ב

על האירוע: זהו פסטיבל המוזיקה הפופולרי ביותר בעולם. ה-Coachella מושך קהל עצום בזכות האמנות, התרבות והמוזיקה שלו. בנוסף, ההשתתפות בפסטיבל זה הפכה לסמל סטטוס בשנים האחרונות. מעריצים ברחבי כדור הארץ מחכים להרכב של 2023, שעדיין לא התפרסם.

איך אפשר להוזיל את הטיסה?

אם עוד אין לכם כרטיס אשראי שמאפשר המרת נקודות לטיסות ומלונות, זה הזמן לבדוק את האפשרות הזו. עם כרטיס כזה, כל ההוצאות שלכם הופכות לנקודות, בהם אתם יכולים להשתמש כדי לשלם על מגוון היבטים של חופשה, כולל לפסטיבל מוזיקה.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים