איפה מומלץ לטייל בעולם?

לטייל בעולם

זו שאלה שהרבה אנשים דנו עליה. יש אנשים שאומרים שמומלץ לטייל באירופה בגלל התרבות וההיסטוריה העשירה שלה. אחרים אומרים שעדיף לטייל באסיה בגלל המגוון שלה והנופים השונים.

האמת היא שהכל תלוי במה שאתה מחפש בעת נסיעה. אם אתה רוצה לחוות את האוכל הטוב ביותר ברחבי העולם, אז אסיה תהיה ההימור הטוב ביותר שלך. אם אתה רוצה לחוות את התרבויות המגוונות ביותר, אז אירופה תהיה ההימור הטוב ביותר שלך. ואם אתה רק רוצה לחקור את העולם ולראות כל מה שיש, אז שתיהן אפשרויות נהדרות!

מבוא

בחלק זה, אספק רשימה של מדינות שונות ואמליץ על המקומות הטובים ביותר לטייל בכל אחת מהן.

אני אתחיל בארצות הברית.

בארה"ב, הייתי ממליץ לבקר בקליפורניה ובניו יורק. קליפורניה היא אחת המדינות היפות באמריקה והיא גם ביתם של יעדי תיירות פופולריים רבים כמו דיסנילנד, הוליווד ועמק הסיליקון. ניו יורק היא עוד מקום נהדר לבקר בו מכיוון שיש בה כל כך הרבה היסטוריה ותרבות שלא תוכל לקחת את הכל בחופשה אחת בלבד.

השלב הבא הוא מצרים. במצרים יש הרבה אתרים היסטוריים שכדאי לראות אז אני בהחלט ממליץ לבקר שם אם אתם מחפשים חוויה ייחודית. אתר אחד ששווה לבדוק הוא הפירמידה הגדולה של גיזה שנבנתה לפני למעלה מ-4500 שנה!

המדינה הבאה ברשימה שלי היא איטליה שיש בה אוכל מדהים כמו גם כמה מוזיאוני אמנות מדהימים כמו גלריית אופיצי או מוזיאוני הוותיקן

10 הערים המובילות בעולם

העולם הוא מקום גדול. עם כל כך הרבה מקומות לחקור, זה יכול להיות קשה לדעת לאן ללכת קודם. לכן ריכזנו את הרשימה הזו של 10 הערים המובילות בעולם שכדאי לבקר בהן לפחות פעם אחת בחייכם.

1) רומא, איטליה

2) ניו יורק, ארה"ב

3) לונדון, אנגליה

4) פריז, צרפת

5) טוקיו, יפן

6) ברצלונה, ספרד

7) ונציה, איטליה

8) סידני אוסטרליה

9) סין הונג קונג

10) סן פרנסיסקו ארה"ב

חלק שלישי – דרום אמריקה ומרכז אפריקה

יער הגשם באמזונס הוא אחד המקומות המגוון הביולוגיים ביותר בעולם. זה גם ביתם של 8% מהמים המתוקים בעולם, ולמעלה מ-2 מיליון מיני חרקים. נהר האמזונס מתחיל בפרו וזורם דרך ברזיל ואל האוקיינוס האטלנטי.

אזור האמזונס הברזילאי הוא אחד המקומות המגוון הביולוגיים ביותר על פני כדור הארץ. יער הגשם מלא במגוון עשיר של בעלי חיים, צמחים ושאר פלאי טבע.

במדינה יש גם מספר פארקים לאומיים שהם יעדים פופולריים עבור תיירים בינלאומיים. אלה כוללים את הפארק הלאומי איגואסו, הפארק הלאומי צ'אפדה דיאמנטינה והפארק הלאומי פנטנל.

חלק ד'-אסיה

אסיה היא יבשת של ניגודים, עם הרי ההימלאיה בצפון, ג'ונגלים ויערות גשם בדרום, ומדבריות וערבות ביניהם. יש הרבה תרבויות ושפות שונות לחקור, כמו גם כמה מהנופים המדהימים בעולם.

החומה הסינית היא אחד המבנים האייקוניים ביותר באסיה. הוא נבנה לפני למעלה מ-2,000 שנה כדי להגן מפני פולשים מצפון סין, הוא משתרע לאורך 8,851 קילומטרים (5,500 מייל) על פני מדבריות והרים.

ישנן מדינות רבות ושונות באסיה שתוכלו לבקר בהן במהלך הטיולים שלכם. לדוגמה: תאילנד – מפורסמת בחופיה ובמקדשים; הודו – ידועה בתרבותה; יפן – ביתו של הר פוג'י; וייטנאם – ידועה במטבח שלה; אינדונזיה – כור היתוך של תרבויות; סינגפור – עיר מודרנית עם השפעות קולוניאליות; מלזיה – ביתם של כמה מהבניינים הגבוהים בעולם

חלק V — אירופה ורוסיה

אירופה היא יבשת שהייתה ביתם של אימפריות ותרבויות רבות. וזה גם מקום הולדתה של הציוויליזציה המודרנית שלנו. ההיסטוריה העשירה כמו גם מגוון התרבויות והשפות שלה הופכים אותה ליעד מבוקש עבור מטיילים רבים.

רוסיה תמיד הייתה בין המדינות האניגמטיות בעולם. הוא עשיר במשאבי טבע, ואנשיו גאים, ידידותיים ומסבירי פנים. רוסיה מלאה בתרבות, היסטוריה, אמנות וארכיטקטורה שיעצרו לכם את הנשימה.

אירופה היא יבשת עשירה בתרבות, היסטוריה ויופי טבעי. היבשת היא ביתם של כמה מנקודות הציון המפורסמות בעולם, כולל מגדל אייפל בפריז, ארמון בקינגהאם בלונדון והקולוסיאום ברומא.

רוסיה היא מדינה המשתרעת על פני אירופה ואסיה כאחד. יש לה את אחד הגבולות הארוכים בעולם עם נורבגיה, פינלנד, סין ומונגוליה. לרוסיה יש שטח של למעלה מ-17 מיליון קמ"ר, מה שהופך אותה למדינה הגדולה ביותר לפי מסת הקרקע על פני כדור הארץ.

אירופה: לאירופה יש שטח של למעלה מ-17 מיליון קמ"ר, מה שהופך אותה למדינה הגדולה ביותר לפי מסת הקרקע על פני כדור הארץ. רוסיה: לרוסיה יש את אחד הגבולות הארוכים בעולם עם נורבגיה, פינלנד, סין ומונגוליה

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים